目垂zzz

整點自己喜歡的..)

搜身

古惑仔東燦x警察東植 

通篇都是粵語口語(・・;)就這種比較港的au還是口語夠味哈哈哈⋯寫的時候挺好玩的x

很短很短,我試試水

---


  酒吧。


  「等陣,入我地場要搜身㗎。」企係一邊嘅古惑仔聚埋一齊攔住半只腳踏咗入門口嘅陸東植。


  陸東植眼眉一挑,「喂,嚟咁多次,第一次聽呢條規矩喎,老作啊?」


  「燦哥啲場不嬲都有呢個規矩!嚟過點會唔知?山草藥呀噏得就噏。」


  乜規矩啊?陸東植第一次俾人係自己細佬嗰場攔,條氣有少少唔順。「借歪啦,係度阻住晒。阿燦係我細佬嚟㗎,咁唔俾面?」


  「嚇,你大我呀?鬼唔識!我仲係你老竇添!」嗰古惑仔串返佢。


  雙方僵持不下。氣氛都幾尷尬⋯⋯




  「哇,塞住嗰門口點做生意呀?」人未到,聲先到。陸東植一聽就知係邊嗰,佢都未開口講嘢,其中一個古惑仔就爭住講:「燦哥!你嚟得啱啦,」佢指住東植「有個人唔跟規矩又要入嚟,仲睇唔起你添⋯⋯實係嚟攪事㗎啦。」


  陸東燦望咗嗰個「攪事嘅人」一眼,心情即刻好到好似中咗六合彩咁。


  「陸sir!」陸東燦笑笑口行過去,攬住東植搏頭。「今晚咁好興致落我度挽呀?」


  陸東植冇好氣:「喂,咩興致都冇啦依家。」佢撇咗陸東燦一眼「你班嚫呀,真係同你一樣咁生性。」


  「乜事咁嬲呀?」


  「冇,企係度咗幾分鐘,無厘啦間多咗個老竇咁款啫。」


  「嘩,邊嗰咁巴閉?」陸東燦即刻睥實班人:「啱啱邊嗰大大聲聲話要做佢老竇?」


  條𡃁仲未反應過嚟陸東植係咩人,淨係醒起燦哥教佢哋敢做就敢認,坦坦蕩蕩咁企咗出嚟。「係我,乜事呀大佬?」


  「你話,又點會咁啱得咁巧,我同呢位o記陸sir有同一嗰老竇呢?」陸東燦講。


  嗰𡃁仔聽到冷汗都出埋嚟,今次真係禍從口出⋯⋯佢即刻自打嘴巴:「對唔住陸sir,係我貪一時口快⋯⋯應該係我做你嗰仔。」


  陸東燦聽到都笑。


  「開心返未?」佢問東植。「算啦,唔好同佢哋計較啦⋯⋯呢班嚫都係前幾日收新收㗎,懵剩剩咁,口笨又唔識變通。之前守開場嗰個呢排又出咗去做嘢,唔係我使乜佢哋企係度啫⋯⋯你話係咪囉?啲新仔人都唔認得多個。」


  陸東植唔出聲,東燦就係咁想惹佢笑。「唔好嬲啦,依家仲多咗嗰仔喎。嚟啦,笑返件。」

  

  「妖!」東植送件白眼比佢。「我啲仔好似你咁叻呀,我丟佢落街啊。你講還講,咪亂摸!⋯⋯入得去未呀。」


  「入得,入得。」陸東燦笑住講。跟住對啱啱出嚟條嚫揮揮手:「喂,阿仔,過嚟搜老竇身。」


  「陸東燦⋯⋯玩嘢呀?」陸東植不滿,又兇嗰個行過黎嘅古惑仔:「喂,唔好郁手郁腳!」


  「出嚟行牙齒當金使㗎嘛。放你一個,日後其他大佬過嚟玩咪當我冇料到?」陸東燦放開佢,嬉皮笑臉個樣冇咗:「嚫仔,做嘢!」


  做細嘅俾人擺上檯,好難做嘎⋯⋯但係大佬開口,佢點可以避?啱啱嗰古惑仔諗。佢只好硬住頭皮去搜阿sir身。


  「大佬,乾淨㗎。」好唔容易頂住嘅便宜老竇要殺人嘅眼神搜完,接著燦哥嘅一句「我望住你咁呢嗰搜法唔係好掂喎。」又嚇到佢心都吊起。


  陸東燦見條𡃁面都青埋,擺擺手叫人行開。「算啦,都係我嚟啦⋯⋯你呀,醒定啲學嘢啊。」


  陸東燦搜得有模有樣咁。


  「喂,得了喎,抽夠水未?」陸東植按住東燦係佢心口摸來摸去嘅手。「成身上下都冇收嘢啊,我點會咁玩你呀。」


  「講唔定㗎嘛,我幾驚警察叔叔你收埋啲粉係身然後屈我賣粉呀。前幾日有條女想入嚟賣丸仔,啲貨⋯⋯佢收埋係個bra到呀。我點知你會唔會咁玩我?」陸東燦個樣一啲都唔似開玩笑。陸東植按唔實佢,反而比佢借機解咗襯衫上面嘅鈕。


  「你都痴線。」陸東植講。「邊有男人著bra?」


  陸東燦對佢笑咗笑,「我點知呢?」不過你個胸咁大,可能著起都幾啱身。東燦突然諗。


  不如下次玩下⋯⋯算,都係唔好下次了,就今晚啦。


  陸東燦諗緊啲污糟嘢,唔出聲,表情就特別認真。陸東植幾乎以為係自己諗多咗。結果嗰死仔包摸摸索索,又搭上某啲重點部位。「阿sir你枝槍都幾大碌喎。」陸東燦講。「至弊就驚陣間一覺唔覺意走火,俾人投訴我到有差佬持械傷人呀。」


  「玩夠未?」陸東植問。


  「玩乜啊,我認真㗎。」


  得,你地頭你大嗮,陸東植諗。忍囉,仲可以點?


  「陸sir都幾乾淨下喎⋯⋯」陸東燦講,「不過都係差少少⋯⋯」


  「咩⋯⋯?!」陸東植話仲未講完,個死仔包就當住咁多人嘅面開始嘴佢。


  叼!佢永遠唔識分場合嘅喎,依家你開酒吧定係開色情場所啊大佬⋯⋯企係門口到做活招牌攬客啊?陸東植掙扎唔開,直接咬咗東燦一啖。


  「你kai㗎?陸東燦我平時縱壞你?依家連場合都唔識得分?成班人睇住㗎!」陸東植火滾。


  「冇,正常程序啫。睇下你有冇收埋嘢係把口到啫,你嬲啊?」陸東燦又變返嗰幅乖乖仔嘅樣,對住佢笑。


  笑笑笑,一日就識得笑。以為咁就可以算數?「冇大冇細!」陸東植掙扎開佢,「得,你講,你搵到乜?講得出今鋪我唔計你數!」


  「刀片囉,你睇下,割到嘴都流血呀。」東燦指住俾佢咬出嚟嘅傷口。激到陸東植一口氣梗住,論口頭功夫,佢同個細嘅真係冇得比。


  陸東燦見阿哥嘢又講唔出,開始係度用眼神屌人就好笑,知佢心入面唔啹。「算啦,我講笑咋,我錯我錯⋯⋯入嚟啦。」佢心諗陣間執返兩劑實冇嘢⋯⋯呢招氹東植簡直一流,唔係講笑。邊次唔係do返幾次就好返?


  看門口嘅幾條𡃁望住大佬入場嗰背影仲懵懵地,過咗一陣先有人講:「我第一次知仲要搜咪嗰口嘅喎⋯⋯」

评论(13)

热度(10)